پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
برگزاری میز خدمت در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی، منابع طبیعی و صنایع غذایی خراسان رضوی

برگزاری میز خدمت در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی، منابع طبیعی و صنایع غذایی خراسان رضوی

- 1402/07/08

شتیبانی از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور اولویت مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان و به نقل از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی میز خدمت، ویژه رفع مشکلات شرکت های دانش بنیان و فناور در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی برگزار شد. در این جلسه مدیران عامل شرکت‌های دانش‌بنیان بصورت مستقیم با رئیس مرکز به گفتگو پرداخته و مشکلات و چالش های خود را با رئیس و معاونین مرکز مطرح کردند.

مسعود نجفی در ابتدای این جلسات و در دیدار با مدیران‌عامل شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی اولین دهکده تاسیس شده در سازمان تات و دهکده منتخب این سازمان است و هدف مرکز این است که شرکت‌ها در این مجموعه بتوانند بدون هیچ مشکلی تولیدات دانش‌بنیان خود را در اختیار بخش کشاورزی قرار دهند .

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی افزود: این جلسات را با هدف رفع مشکلات پشتیبانی برنامه‌ریزی کرده‌ایم و این مجموعه را به مجموعه‌ای پویا و بهره‌ور تبدیل خواهیم کرد .

وی در ادامه تصریح کرد: هر مشکلی که در بخش اجرا داریم باید در این مجموعه مرتفع کنیم اگر شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان را حمایت می‌کنیم جهت رفع مشکل و ایجاد جهش در بخش کشاورزی است و با تمام توان از این مجموعه حمایت می کنیم.

در ادامه هر یک از شرکت‌ها بصورت جداگانه مشکلات و چالش‌های خود را با رئیس مرکز مطرح کرده و دستورات لازم جهت رفع مشکلات صادر شد.


دانلود پیوست خبر سید ابوالقاسم حقایقی مقدم سید ابوالقاسم حقایقی مقدم
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.